Veelgestelde vragen

1. Artikelen

1.1 Wat is een pre-order?

Een pre-order is een spel dat je al wél bij mij kan bestellen, ondanks dat het nog niet uitgebracht is of dat het nog bij ons moet binnenkomen. De verwachte releasedatum of periode wordt altijd vermeld. Pre-orders geven jou de kans om populaire spellen op voorhand te reserveren zodat je zeker bent van je exemplaar.

2. Betalen

2.1 Welke betaalopties heb ik?

Bij The Mastermind kan je veilig en zorgeloos betalen via de volgende opties: Bancontact, Belfius Pay Button, ING Home’Pay, KBC en iDeal.

Je kan ook kiezen voor een betaling via bankoverschrijving. Je kan dan het verschuldigde bedrag overschrijven op onderstaande rekening:

IBAN: BE85 9793 2720 0506
BIC‎: ARSPBE22

2.2 Kan ik op factuur betalen?

Bestellingen dienen altijd betaald te zijn alvorens de goederen verzonden worden.

3. Verzending & Levering

3.1 Hoeveel kost de verzending van mijn pakketje?

België: €5,99. Gratis verzending bij een bestelling vanaf 150 euro.
Nederland: €10,49. Gratis verzending bij een bestelling vanaf 200 euro.

3.2 Hoe lang duurt het om mijn pakketje te leveren?

Een bestelling geplaatst voor 12u wordt dezelfde werkdag nog verzonden.
De normale levertijd voor zendingen naar België en Nederland bedraagt 1-2 werkdagen.

3.3 Kan ik mijn pakketje volgen?

Bestellingen worden verzonden met bPost voor België en DPD/Mondial Relay voor Nederland. Van zodra deze door hen ingescand zijn ontvang jij een mail met daarin een track & trace-code voor je pakketje.

3.4 Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

In België gaan pakjes die niet geleverd konden worden naar het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt. De postbode laat een briefje achter waarop staat waar je het pakket kan ophalen. Het is ook mogelijk om de postbode een tweede keer langs te laten komen via bpost.be/nieuweaanbieding.
Heb je een bPost account, dan kan je je voorkeuren wijzigen via track.bpost.be.

In Nederland levert de bezorger in geval van afwezigheid bij jouw buren. Lukt dat ook niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kan je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Indien die bezorgpoging ook niet lukt, gaat het pakket naar een afhaalpunt in je buurt. De postbode laat een kaartje achter met het adres waar het pakketje afgehaald kan worden.

3.5 Ik heb een verkeerd leveradres opgegeven. Wat nu?

Geen probleem, stuur snel een mail naar info@the-mastermind.be of chatbericht via de Facebook-pagina. Dan kunnen we je adres aanpassen voor de verzending.

3.6 Wat doe ik als mijn levering niet correct is?

Wij pakken elke bestelling persoonlijk en zorgvuldig in. Moest er toch iets mis zijn met je bestelling – een beschadigd of mankerend spel – contacteer ons dan onmiddellijk. Laat de spellen in de plastic wrap zitten, anders kan je ze mogelijk niet meer retourneren.

3.7 Kan ik mijn bestelling laten inpakken in cadeaupapier?

Ja, je kan je bestelling door mij laten inpakken in cadeaupapier. Dit kan je bij bestellen door dit artikel toe te voegen aan je winkelmandje.

4. Afhalen

4.1 Ik heb gekozen voor afhalen bij The Mastermind. Waar en wanneer kan ik dit doen?

Kies je voor afhalen, dan kan dat meestal de dag zelf nog! Afhalen gebeurt momenteel wel enkel op afspraak op onderstaand adres:

The Mastermind
Kapelstraat 8
8000 Brugge
België

Heb je verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren!
Mogelijk vind je het antwoord op je vraag op de Algemene Voorwaarden-pagina, de Verzenden en afhalen-pagina of in het Privacybeleid.